Kehityshankkeen lähtökohtana on aina nostaa kiinteistön arvoa. Hyvin suunnitellut tilat ja oikeanlaiset materiaalivalinnat houkuttelevat potentiaalisia asiakkaita.
Kiinteistökehitysprojektien tilaratkaisut tehdään toiminnallisuus ja käytettävyys edellä, rakennuksen aikakautta ja tyyliä kunnioittaen. Nosta kiinteistösi arvoa jakamalla tietoa ja liitä kohteen tarinat luontevaksi osaksi rakennuksen aikajanaa.
Budjettisi ja resurssit huomioonottava konsepti auttaa kiteyttämään halutun lopputuloksen projektissa mukana olevilla eri tahoille.
Käytännölliset tilaratkaisut ja ajattomat materiaalit, jotka korostavat kohteesi parhaita puolia.
Yhtenäinen visuaalinen ilme niin markkinointimateriaaleissa kuin paikanpäällä auttaa sitouttamaan haluamasi asiakkaat jo etuovelta alkaen.
Erottuva kiinteistöbrändi
parantaa tunnettuutta ja helpottaa
tilojen myyntiä ja vuokrausta.
Selkeä brändi auttaa asuntojen myynnissä. Brändimielikuvaa luodaan yhtenäisellä visuaalisella ilmeellä, jolla tuodaan esiin kunkin rakennuksen oma identiteetti. Kun alueen historia linkittyy osaksi uuden tai korjausrakennettavan kiinteistön välittämää viestiä, se luo käyttäjilleen lisäarvoa.
Modernit uuden ajan työympäristöt ja co-working-tilat ovat ratkaisu nykypäivän hybridityöhön. Vetovoimaisilla ja muuntojoustavilla tiloilla houkutellaan vuokralaisia.
Ilman asiakkaita ei ole vuokralaisia. Jotta asiakasvirrat viihtyisivät kauppakeskuksissa pidempiä aikoja, täytyy tarjonnan olla tarpeeksi monipuolista ja tilojen inspiroivia. Muuta tyhjät liiketilat menestykseksi.
Projektinjohdon ulkoistaminen vapauttaa aikasi sinulle tärkeämpiin tehtäviin.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä kahden arkipäivän sisällä tai toivomanasi ajankohtana.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä kahden arkipäivän sisällä tai toivomanasi ajankohtana.