Yritysten palvelutarjonnan ja liiketilojen rikastaminen ”out of the box” on myyntivaltti, jolla erottaudutaan kilpailijoista ja tahkotaan tulosta. Asiakastilojen ja palveluympäristöjen suunnittelussa asiakaskokemus on aina keskiössä.
Emme vain suunnittele tiloja, vaan luomme kokonaisvaltaisia elämyksiä, joissa huomioidaan yrityksen brändi ja strateginen tavoite uudelle tilalle. Kun kaipaat näkemystä millaisia tiloja tulevaisuudessa tarvitaan, me lupaamme haastaa ajatusmaailmasi, sekä henkilökuntasi!
Varmista palvelupolkusi vaikuttavuus sen jokaisessa kontaktipisteessä.
Ensivaikutelma on tärkeä, sen voimme luoda vain yhden kerran. Tilan tunnelma jää kehomme muistiin. Jos tila ei herätä mitään tunteita, emme välttämättä edes muista käyneemme siellä. Jätä upea muistijälki ja saa asiakkaasi palaamaan yhä uudelleen!
Kokonaisvaltainen asiakaskokemus tulee olla yhtenäinen jokaisessa kanavassa. Kokemuksellinen ja erottuva palveluympäristö toimii markkinointikeinona ja tunnettuuden kasvattamisessa. monipuolisesti. Tilaratkaisuiden tulisi puhua samaa kieltä brändisi kanssa, niin digitaalisissa kanavissa, kuin fyysisissä kohtaamisissa.
Lue ajatuksiamme millainen on tulevaisuuden myymäläkonsepti?
Autamme sinua ottamaan projektistasi
kaiken hyödyn irti myös markkinoinnissa ja
brändin rakentamisessa.
Havainnoimme tilasi kehityskohteet ja autamme sinua huomaamaan sen, mille omat silmäsi ovat jo tottuneet. Palveluympäristön analyysi auttaa hankesuunnitteluun ja kehitys- ja muutosprojektien tarpeiden havainnointiin.
Ei ole yhdentekevää minkälaisissa tiloissa asiakkaita palvellaan. Asiakaskokemukseen ja yrityksen asiakastiloihin investoimalla
Projektinjohdon ulkoistaminen vapauttaa aikasi sinulle tärkeämpiin tehtäviin.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä kahden arkipäivän sisällä tai toivomanasi ajankohtana.
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä kahden arkipäivän sisällä tai toivomanasi ajankohtana.